"Where His Shows At" Lil Durk Say They Looking For Quando Rondo In New Song

күнү жарыяланды 2020-ж., 26-ноя.
Көрүүлөр 412 388
344

AUC Freshman List Music Video Countdown kglove.info/sun/video/oZqyx9aMwKpxr4c.html
📸 INSTAGRAM allurbancentral
📉FACEBOOK allurbancentral
🖥 VISIT OUR WEBSITE allurbancentral.com
💬 TWITTER allurbancentral
😎 JOIN THE TEAM www.allurbancentral.com/work-urban-central/
🤓 UPLOAD YOUR VIDEO TO OUR CHANNEL kglove.info/sun/video/oWvZsJShqbOG3X8.html
💻 Business email: info@allurbancentral.com
#LilDurk #QuandoRondo

ALL URBAN CENTRAL
Жорумдар  
  • ALL URBAN CENTRAL

    ALL URBAN CENTRAL

    Ай мурун

    DONT WATCH https://youtu.be/jekTR64ZzJ4

    • CMS

      CMS

      Ай мурун

      Ok?

    • Trezn

      Trezn

      Ай мурун

      Ok

  • Anthony Whittington

    Anthony Whittington

    Ай мурун

    All y'all stupid forever von rocking with durk

    • MGNGQRN

      MGNGQRN

      27 күн мурун

      Quando's Homie performed his King Von diss song at his show, in my most recent video on this channel. Go check it out.

  • Jordan Harris

    Jordan Harris

    Ай мурун

    This page deleted my comments🤣🤣🤣🤣 they clickbaiting for views😭😭😭😭

    • MGNGQRN

      MGNGQRN

      27 күн мурун

      Quando's Homie performed his King Von diss song at his show, in my most recent video on this channel. Go check it out.

  • AKY

    AKY

    Ай мурун

    THE SONGS OLD BTW

  • Lu Macedo

    Lu Macedo

    Ай мурун

    These people is stupid u get rich and still try to be GANGSTER that's why king von dead they gotta remember they may hold power on oblock but outside there there are tru thugs who dont give a fuck who they are idiots

    • MGNGQRN

      MGNGQRN

      27 күн мурун

      Quando's Homie performed his King Von diss song at his show, in my most recent video on this channel. Go check it out.

  • Shablizi

    Shablizi

    Ай мурун

    Yall know when it’ll be released?

  • HITMAN

    HITMAN

    Ай мурун

    *this the song yall - **https://youtu.be/HrUUUHdG0ck*

    • JahonYT

      JahonYT

      Ай мурун

      New one,??????

  • Mesghina Abraham

    Mesghina Abraham

    Ай мурун

    this live is OLD, quit trying to make the situation worse

  • Paul Chisolm

    Paul Chisolm

    Ай мурун

    Runn that shit df back durk 😈chitowndeamonworld🤙

  • Postit Randomly

    Postit Randomly

    Ай мурун

    His page back active?

  • King Booman

    King Booman

    Ай мурун

    Y’all keep posting this trying start something clearly he been deactivated his IG

  • Harlem Jr

    Harlem Jr

    Ай мурун

    This old lame

  • Don Prophet

    Don Prophet

    Ай мурун

    this was when he was beefing with 69 😐

  • Omillo Adams

    Omillo Adams

    Ай мурун

    Damn 😳 bruh treating rondo like how 50 cent did ja rule

  • Respect xSavage

    Respect xSavage

    Ай мурун

    real niggas know this shit old

  • Respect xSavage

    Respect xSavage

    Ай мурун

    this shit old

  • A-dub Washington

    A-dub Washington

    Ай мурун

    That shit 🔥🔥🔥🔥 Durk need to drop that

  • 700

    700

    Ай мурун

    He put this out months ago, Durk don’t even have his IG up

  • SaintSenpai

    SaintSenpai

    Ай мурун

    He ded

  • Lepolion Rose

    Lepolion Rose

    Ай мурун

    This stream is old bro stop click baiting please

  • Yung Zay03

    Yung Zay03

    Ай мурун

    Clickbait. dislike this video

  • Young Gordo

    Young Gordo

    Ай мурун

    This song is from 8-9 months ago

  • #4EvaDraggin WB

    #4EvaDraggin WB

    Ай мурун

    Sheesh

  • Miah G

    Miah G

    Ай мурун

    Whole time durk sacrificed von...

    • Li Jayy

      Li Jayy

      Ай мурун

      Fax that’s what these people don’t understand and have u noticed everytme a rapper gets shot they don’t survive like this world is comin to a end sad to say but it’s true

  • Juston Tank

    Juston Tank

    Ай мурун

    Where’s quando hiding next find out on the next episode of dead man walking

  • Money Mike

    Money Mike

    Ай мурун

    Stop promoting this bs so call fans will edge it on until somebody really gets hurt then it’s on to the next rapper

  • NBA javii

    NBA javii

    Ай мурун

    Fuck von n durk

  • TooCold

    TooCold

    Ай мурун

    This some old shit

  • jovante Carter

    jovante Carter

    Ай мурун

    They do this bs just for views🤦🏾‍♂️🤦🏾‍♂️ dislikeee

  • Brandon Herbo

    Brandon Herbo

    Ай мурун

    What that song durk playin in the beginning

  • Solo Ricoo

    Solo Ricoo

    Ай мурун

    Cap bro that’s from his old account🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️

  • vpnjay

    vpnjay

    Ай мурун

    fake news dude

  • RetiredIQ

    RetiredIQ

    Ай мурун

    you forcing it shit old asf

  • iG: RenaBvby •

    iG: RenaBvby •

    Ай мурун

    Click Baited smh

  • Keighshawn Taylor

    Keighshawn Taylor

    Ай мурун

    Bro Thats A Old Live Why Ya Clout Chasing

  • zxn is cute

    zxn is cute

    Ай мурун

    idiots this is so old

  • nicolas mendoza

    nicolas mendoza

    Ай мурун

    Pretty much every "durk has something to say about Von" video is fake as fuck,he hasnt said shit...yet

  • Kedrick Jordan

    Kedrick Jordan

    Ай мурун

    It's old

  • ThisIsntVLO

    ThisIsntVLO

    Ай мурун

    He realizes that he goin have to face time cause if quando gets killed they already know who connected with it

  • Sylbastien Jones

    Sylbastien Jones

    Ай мурун

    I hate lying a** media outlets...shit disgusting🤦🏾‍♂️

  • Daves

    Daves

    Ай мурун

    I love lil durk I just don’t want him to incriminate himself 🥲

  • Eatthecake

    Eatthecake

    Ай мурун

    Fake news

  • HellCatt Baic

    HellCatt Baic

    Ай мурун

    Whats the song called 👀

  • Jeremiah Patterson

    Jeremiah Patterson

    Ай мурун

    He has 2 accounts you know

  • L3AKVISIONS LVs

    L3AKVISIONS LVs

    Ай мурун

    Idk man cause if it was old why durk say we on his ass where his shows at??? That’s what caught me

    • LIU El

      LIU El

      Ай мурун

      He been beefing with rappers that do shows 🤦🏾‍♂️ how hard is it to think

  • a k

    a k

    Ай мурун

    REPORT FOR CLICKBAIT

  • Micah Chase a bag

    Micah Chase a bag

    Ай мурун

    This song is old

  • Saucygoattits

    Saucygoattits

    Ай мурун

    quondo gon loose that dumb ass smirk he got😂😂🥱

  • Hii Hii

    Hii Hii

    Ай мурун

    This live is so fuckin old stop tryna a cop and stay a fan bro y’all doing to much

  • Fonzo Ball

    Fonzo Ball

    Ай мурун

    CLICKBAIT

  • KHOOLYN

    KHOOLYN

    Ай мурун

    Im pretty sure he deleted his insta

  • jermaine sams

    jermaine sams

    Ай мурун

    He deleted his Instagram so how he make this

    • Murkio

      Murkio

      Ай мурун

      He made a new Insta @davethemac

  • TaeWRLD 2k

    TaeWRLD 2k

    Ай мурун

    Clickbait asf

  • LD Pope

    LD Pope

    Ай мурун

    Yessir slide action got too . Von wasn’t supposed to go down

  • Unlce G Tv

    Unlce G Tv

    Ай мурун

    #Yall looking for rondo when von manager set him up with rondo with the manager had the keys to dat white truck if u go back and find the video who set King von up and the manager never got shot u can clearly see ok video it was a paid hit all way round the club #And young club owner has ties with the industrial... #Lets see if durkieo go after the manger #Killuminati

  • Rocket Boy

    Rocket Boy

    Ай мурун

    Nothing gonna happen. Lil durk would go to jail for murder conspiracy. That’s 15-20 years in prison. He under the lime light and Quando knows it. That’s why he keep talking

  • Jeremy F1

    Jeremy F1

    Ай мурун

    Click bait

  • Ever Silva

    Ever Silva

    Ай мурун

    hate how y’all niggas opps on y’all self🤦‍♂️

  • DJ HENDRIXX

    DJ HENDRIXX

    Ай мурун

    song

  • HELLL NAHHH!!!

    HELLL NAHHH!!!

    Ай мурун

    Why it sound like Nicky in the song, but it was the squeaky noise filter on durk 😭😭😭

  • Black owne bag B.O .B

    Black owne bag B.O .B

    Ай мурун

    Somebody better pray for Rondo. He going to die

  • TrulyRJ

    TrulyRJ

    Ай мурун

    Think bout it not one person saying RIP VON 😭

  • Xzavier Robinson

    Xzavier Robinson

    Ай мурун

    Still hard

  • Angel Smith

    Angel Smith

    Ай мурун

    I can tell yah know nothing🤦🏽‍♀️ Even if this was recent which it’s not, the feds can’t lock up Durk for a song that has “alleged lyrics and is for entertainment purposes “only😐 rappers do this all the time this ain’t shyt new. And all these comments but no one knows the song ???

  • Prod. Cubanojam

    Prod. Cubanojam

    Ай мурун

    this mad old

  • DBE DOM

    DBE DOM

    Ай мурун

    This live is soooo old

  • Joshua Harley

    Joshua Harley

    Ай мурун

    This shit hard

  • Natural King

    Natural King

    Ай мурун

    What up doe

  • Proactiveg! Dnfb

    Proactiveg! Dnfb

    Ай мурун

    All these new generation rappers corny as hell hahaha .no talent and they all sound alike no wonder real dudes go back to throwback 2000's and 90's

  • Djor du

    Djor du

    Ай мурун

    Peace is better than war. ....Yeshua (Jesus Christ) is the way the truth and the life. God loves u!

    • Yn Tarius

      Yn Tarius

      Ай мурун

      Amen 🙏🏽

  • Melo2X USA

    Melo2X USA

    Ай мурун

    This old.. DURK DREADS TOO SHORT‼️ but y’all be thinking y’all know wtf y’all talking bout🤦🏾‍♂️

  • Timothy Jr.

    Timothy Jr.

    Ай мурун

    What song is that !?

  • The Silencer

    The Silencer

    Ай мурун

    & They smoking VON PAKK 💨

  • The Silencer

    The Silencer

    Ай мурун

    Nigga mad cause his Hb got caught lacking and caught 3 these niggas high asl 😂

  • zakia thomas

    zakia thomas

    Ай мурун

    This baby gotta heal... or it will never end🙏🏽❤️

  • PLAYER99

    PLAYER99

    Ай мурун

    Need that 🔥🔥🔥

  • Jerome Coleman

    Jerome Coleman

    Ай мурун

    Song?

  • Joseph Hancock

    Joseph Hancock

    Ай мурун

    It’s post like this and the bloggers that keep the beef going and get people killed.

  • Ayo Mayo

    Ayo Mayo

    Ай мурун

    Fuck yall want tell me da song

  • Mo Ghazi

    Mo Ghazi

    Ай мурун

    Yall hopping on this clickbait fake news wave too?

    • Angel Smith

      Angel Smith

      Ай мурун

      Name of song ??

  • MackSipTV

    MackSipTV

    Ай мурун

    People like whoever running this account need to get touched for trying to keep shit going with fake propaganda. Old or not he didn't say nothing about that other guy

  • xoDriln

    xoDriln

    Ай мурун

    This is old I was in his live when he was playi g this snippet

  • DatDatOnaBeat

    DatDatOnaBeat

    Ай мурун

    This shit fake Durk deactivated his ig

  • cfn _tj

    cfn _tj

    Ай мурун

    People from other countries care about us and what we doing😂

  • kidartex

    kidartex

    Ай мурун

    bruh. IM NOT SUBSCRIBED

  • Bilakos S

    Bilakos S

    Ай мурун

    bruh you been wildin with all these clickbaits lately, using people's pain for views, you lame af

  • DatBoi Malcolm

    DatBoi Malcolm

    Ай мурун

    Lil durk ain’t said nun about quondo

  • DatBoi Malcolm

    DatBoi Malcolm

    Ай мурун

    This was long time ago why is this fake yt page tryna start sum

  • Mikey Lavie

    Mikey Lavie

    Ай мурун

    It’s like watching a series

    • 1PUMPTJ

      1PUMPTJ

      Ай мурун

      Facts😂

    • Ryann Patton

      Ryann Patton

      Ай мурун

      Man it’s already bad then Already is if you not from Chicago you wouldn’t understand

    • Lil Jill

      Lil Jill

      Ай мурун

      Ofc it's a show for your fanned out ass. It's like yall love seeing black men die

    • A Will

      A Will

      Ай мурун

      Lame ass fans

    • Naw Fr

      Naw Fr

      Ай мурун

      Straight up

  • Ronald Chump

    Ronald Chump

    Ай мурун

    Durk got chocked by lil Reese and ain’t do shit

  • DeceptFN

    DeceptFN

    Ай мурун

    Shit lil durk ain’t gone never find him with people posting everything

  • Joe Dicks

    Joe Dicks

    Ай мурун

    Damn that song cold

  • dustin welsh

    dustin welsh

    Ай мурун

    What’s his new ig ??

  • DaN G

    DaN G

    Ай мурун

    That nigga durk need to stop coming at quando n get as his own camp for letting von get smoked like that n do nun

  • Cam Brad

    Cam Brad

    Ай мурун

    Where his shows at😈😈

  • Flow Money Foreign

    Flow Money Foreign

    Ай мурун

    Fuck OTF Cuz We Are Woo out here

  • Hoodie Ron

    Hoodie Ron

    Ай мурун

    What’s the name of the song ???

  • DarkUnitEntTv

    DarkUnitEntTv

    Ай мурун

    They trying to get someone killed behind fake news

  • Malik Liggins

    Malik Liggins

    Ай мурун

    I need this song what’s the name cuh or it ain’t out?

  • RichSoChill

    RichSoChill

    Ай мурун

    Fake Ass News Stop Instigating!